.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرحله سوم تور شمال استارت خورد

در مرحله سوم از چهاردهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری شمال در رده جوانان در سه استان شمالی کشور ( استانهای گیلان ، مازندران و گلستان ) دوچرخه سواران مسیر دو شهر رامسر - نور را به مسافت 120 کیلومتر رکاب می زنند .  
 
در دومین مرحله رقابتهای بین‌المللی تور دوچرخه سواری شمال که با حضور‪ ۸۰ دوچرخه سوار در قالب ‪ ۷ تیم خارجی به همراه ‪ ۷ تیم داخلی در جریان است ، حامد جنت توانست با کسب زمان ‪ ۲ساعت و ‪ ۵۵ دقیقه و ۵۰ ثانیه به خط پایان برسد و فاتح نخستین مرحله این رقابتها شود.
بهنام خسروشاهی از تیم مازندران الف و "سیموجین کاری موف" از قزاقستان با همین زمان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
بر پایه این گزارش ،در مجموعه دو مرحله ( مرحله نخست و پرولوگ ) بهنام خسروشاهی از مازندران الف که پیراهن طلایی این مسابقات را نیز به تن دارد با زمان ‪ ۳/۰۱/۲۸ساعت در صدر جدول قرار دارد و حامد جنت از مازندران الف با زمان ‪ ۳/۰۱/۳۳ ساعت و سیکل میکسیل از قزاقستان با زمان ‪ ۳/۰۱/۴۷ساعت به ترتیب در مکانهای دوم و سوم ایستاده اند.
در رقابتهای تیمی نیز تیم مازندران الف با زمان ‪ ۸ ساعت و ‪ ۵۱ دقیقه و ‪ ۳۰ ثانیه در صدر جدول قرار دارد.
همچنین تیم‌های ازبکستان و قزاقستان به ترتیب با زمانهای ‪ ۸/۵۵/۰۸ و ‪۸/۵۵/۱۵ مکانهای دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.
در اولین مرحله این رقابتها حامد جنت از مازندران الف با کسب‪ ۱0امتیاز صاحب پیراهن کوهستان و امتیازی تور است .
ضمنا امتیاز این تور نیز به مانند تمامی تورها و مسابقات بین المللی در اخذ سهمیه المپیک 2008 پکن موثر بوده و کسب امتیازات مطلوب توسط دوچرخه سواران جوان کشورمان در این راستا بسیار مثمر ثمر خواهد است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.